Dinsdag 13-12-2016; laatste dag, de vakantie zit er op

13 december 2016 - Hong Kong Island, China

We zijn weer vroeg wakker, de tuin is nat maar het regent niet meer. Na het ontbijt is het niet zonnig, maar is de lucht toch fel (schijnt achter de wolken de zon?). We worden vandaag om
14.45 naar het vliegveld gebracht, gisteravond heeft Wouter geregeld dat we tot 14.00 ipv 12.00 uur op de kamer kunnen blijven, de koffers zijn zo goed als gepakt, de kleren voor de terugreis en de vesten liggen klaar. We gaan deze ochtend nog lekker naar het strand. Het zonnetje breekt door, heerlijk. We genieten nog even van het geluid van de branding en het weidse uitzicht.   Een laatste 'duik' in zee en dan zit het er op. We kijken terug op een hele leuke (soms natte) rondreis door Vietnam. De kennismaking met de super vriendelijke bevolking was heel leuk en zou een reden zijn om terug te komen, maar voor ons gevoel hebben we de meest belangrijke en in onze ogen meest interessante hoogtepunten gezien.

1. Hans:
    13 december 2016
    In Nederland is de voorspelling gelukkig droog weer. Laat de paraplu maar daar.
  2. Petra:
    14 december 2016
    Toch nog even zon gehad en als het goed is precies nu aan het landen in Amsterdam. Snel naar huis en nog even naar bed.