Woensdagmiddag 30-11-2016 middag; Fietstocht

30 november 2016 - Ninh Binh, Vietnam

Als de bus naar het vliegveld van Hanoi vertrekt (8 personen gaan niet met de trein) gaan wij met Trudi, Co, Mason en Ria met een taxi naar Tam Toc Cave. Na een Vietnamese lunch; gegrilde saté van geitenvlees (sommige stukjes wel erg taai) Ria blijft op het terras (dicht bij het toilet) Mason maakt een wandeling en wij maken met Trudi en Co een leuke fietstocht, onderweg genieten we van de mooie omgeving en de vriendelijk (plattelands) bewoners. Op de terugweg zien we een plaatselijke markt (groente, fruit, vlees, vis etc). Onze koffers staan nog in het hotel, daar eten we samen met de groep van 6 nog voordat we met een busje naar het treinstation worden gebracht.

We moeten niet vergeten om vanavond nog te proosten op de verjaardag van onze vriendin Linda; Xin chúc mừng  vô

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hans:
    30 november 2016
    Zijn weer drukke lange dagen zo te lezen !. Veel plezier vanavond en vannacht in de trein.
    Ik zeg, neem vanavond een lekker drankje op mijn verjaardag, proost alvast. Als jullie terug zijn drinken we er gezamenlijk wat op. Goede reis en we blijven jullie volgen.
  2. Lenie Vis:
    30 november 2016
    Leuk om te lezen wat jullie gedaan hebben!!
    Veel plezier!!!!
  3. Andy:
    Wouter en Sandra,
    Agata heeft mij net jullie blog voorgelezen. Wouter, van een lange broek kan je ook de pijpen afknippen , hoor. Jullie zien een hoop en ervaren ook dat Vietnam anders is als China. Minder grandeur misschien, maar meer vanuit het volk. Over je maag Sandra heb ik niets meer gelezen, dus dat zal wel jetleg zijn geweest. Veel plezier en het is leuk jullie blog te lezen ! Xxx andy en agata
  4. Norman:
    30 november 2016
    leuk om de dag belevenissen te lezen. Jullie vervelen je in ieder geval niet en maken en hoop mee. kijk al uit naar jullie volgende belevenis.
  5. Mark:
    1 december 2016
    Hebben jullie reisverslagen goed kunnen volgen.
    Heb aub heel veel plezier ondanks de regen en bedenk dat je later in je leven hier op terug kijkt als een onvergetelijke ervaring naast die van China en Mexico en ....
    Het verrijkt je leven op een onnavolgbare manier en er zijn legio mensen die dit nooit zullen kunnen ervaren...
    We zijn een beetje veel jaloers .. maar gunnen het jullie van harte !
    (en voor Sandra : goed nieuws van deze zijde : Iris heeft haar eerste baan in de richting van haar studie kinderpsychologie).
    Liefs en geniet !
    Mark en Joke.